Науково-методична діяльність

Диференціація роботи, спрямованої на підвищення рівня ІКТ-компетентності педагогів.

 

Групи педагогів відповідно до рівня ІКТ-компетентності та мотивації щодо її удосконалення

Форми і методи роботи, спрямованої на підвищення ІКТ-компетентності кожним педагогом

Визначення групи педагогів та завдання роботи з ними

Рівень ІКТ-компетентності та мотивації

«Не знаю, це не для мене!»

Завдання:

·        Ознайомити з основами комп’ютерної грамотності .

·        Вмотивувати до оволодіння основами комп’ютерної грамотності.

Рівень ІКТ-компетентності-нульовий,

мотивація-відсутня.

·        Тренінги, спрямовані на заняття психологічних бар’єрів та зниженням емоційної напруги.

·        Індивідуальні заняття, консультації, практикуми, спрямовані на оволодіння педагогом основами комп’ютерної  грамотності.

·        Відкриті заходи з використанням ІКТ.

·        Курси підвищення кваліфікації з питань ІКТ.

«Знаю, але не можу!»

Завдання:

·        Розширити можливості у сфері ІКТ.

·        Підняти рівень мотивації.

Рівень ІКТ-компетентності – базовий,   мотивації – низький.

·        Обговорення перспектив підвищення фахової кваліфікації при використанні ІКТ у роботі.

·        Складання  індивідуального плану активізації використання ІКТ у між атестаційний період.

·        Навчання розроблення мультимедійних посібників.

«Не знаю, хочу!»

Завдання:

·        Ознайомити з основами комп’ютерної грамотності

Рівень ІКТ-компетентності – нульовий,   мотивації – високий.

·        Індивідуальні заняття, консультації, практикуми, спрямовані на оволодіння педагогом основами комп’ютерної грамотності.

·        Відкриті заходи з використанням ІКТ.

·        Курси підвищення кваліфікації з питань ІКТ.

·        Періодичне аналізування рівня ІКТ-компетентності з метою корекції подальшого навчання.

«Знаю, використовую!»

Завдання:

·        Удосконалювати рівень ІКТ-компетентності.

·        Створювати умови для ефективної самоосвіти.

Рівень ІКТ-компетентності – базовий,   мотивації – високий.

·        Участь у роботі творчої групи дошкільного закладу.

·        Публікація матеріалів на сайті і у педагогічних періодичних виданнях.

·        Обмін досвідом на конференціях, семінарах, присвячених використанню ІКТ-у професійної діяльності.