УВАГА !!! Дуже цікавий та корисний інтернет ресурс для підготовки вчителя до уроків інформатики

Корисні сайти для вчителів

http://ac-cent.com/ua   Унiверсальний освiтнiй простiр "Акцент"-Universal Education Space"ACCENT"

http://itcompete.org/ua Європейські освітні ініціативи

http://www.pedrada.com.ua/  портал освітян України

http://www.air-edu.com.ua/  академія інноваційного розвитку освіти

http://www.dffd.gov.ua/index.php?lang=ua державний фонд фундаментальних досліджень

http://www.fulbright.org.ua/  Програма академiчних обмiнiв iменi Фулбрайта в Українi

Етикет спілкування вчителя

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛЯ

 

БУДЬ ОБЕРЕЖНИМ!

НЕ ПОМИЛИСЬ!

НЕ НАШКОДЬ!

НАДІЄЮ ДЛЯ ШКОЛЯРА!

ДАРУЙ СЕБЕ ДІТЯМ!

ЗНАЙ ДО ЧОГО ПРАГНЕШ!

ПОСТІЙНО ШУКАЙ В ДИТИНІ БАГАТСТВО ЇЇ ДУШІ!

БУДЬ ТЕРПЛЯЧИМ В ЧЕКАННІ ЧУДА І БУДЬ ГОТОВИМ ДО

ЗУСТРІЧІ З НИМ В ДИТИНІ!

 

Що мені потрібно, щоб стати майстром педагогічної праці? Ну, звичайно, знання, але обов’язково – добра душа, чуйне серце, любов до дітей і нестримне бажання присвятити їм своє життя.

„Єдність мети”

Педагогічне спілкування – це як обмін речовин в організмі, порушення якого викликає різні захворювання. Не можна, щоб в педагогічному спілкуванні порушувався обмін людяності, любові, поваги, чуйності, оптимізму, порушувалась духовна спільність вчителя і учнів.

 

Ш.О. Амонашвілі

 

Правила спілкування з учнями

 

При спілкуванні з учнями слід дотримуватися певних правил. Отже, що треба робити, а чого – категорично не можна. 

ТРЕБА: 

- проявляти незмінну доброзичливість щодо учня, незважаючи на його репутацію і статус; 

- проявляти турботу про збереження і підвищення престижу кожного учня; 

- давати критичну оцінку конкретних дій, а не особистості в цілому; 

- здійснювати контроль за емоційною тональністю розмови з учнями; 

- бути готовим вибачитися за помилку; 

- виявляти до дитини терпимість; 

- виявляти пошану до особистості дитини, підтримувати в ній почуття власної гідності; 

- визнавати право дитини бути несхожою на інших; 

- проявляти емпатію, прагнути зрозуміти дитину, дивитися на проблему з її позицій, її очима; 

- враховувати індивідуально-психологічні й особистісні особливості дитини; 

- акцентувати увагу на позитивних якостях дитини; 

- дисциплінувати клас за допомогою непрямих дій – перемикання уваги, жарту; 

- бути оптимістом.

 НЕ МОЖНА: 

- проявляти дріб’язкову нетерпимість, прискіпливість

 («Як ти сидиш! Поклади руки на парту!»); 

- здійснювати дисциплінування шляхом натиску, прямого осуду («Досить показувати, який ти розумний!», «Тобі краще б помовчати і пригадати твою двійку!»); 

- вживати загрози, докори, висміювання; 

- принижувати гідність; 

- використовувати лестощі, показну доброту, обман, залякування із маніпулятивною метою. Діти добре відчувають нещирість. 

- не дозволяти домінування експресії песимізму («Нічогісінько ви не вмієте. І що мені з вами робити, не розумію»); 

- «заякоряти» проблему дитини, тобто весь час про неї нагадувати.