Диференціація роботи, спрямованої на підвищення рівня ІКТ-компетентності педагогів.
Групи педагогів відповідно до рівня ІКТ-компетентності та мотивації щодо її удосконалення |
Форми і методи роботи, спрямованої на підвищення ІКТ-компетентності кожним педагогом |
|
Визначення групи педагогів та завдання роботи з ними |
Рівень ІКТ-компетентності та мотивації |
|
«Не знаю, це не для мене!» Завдання: · Ознайомити з основами комп’ютерної грамотності . · Вмотивувати до оволодіння основами комп’ютерної грамотності. |
Рівень ІКТ-компетентності-нульовий, мотивація-відсутня. |
· Тренінги, спрямовані на заняття психологічних бар’єрів та зниженням емоційної напруги. · Індивідуальні заняття, консультації, практикуми, спрямовані на оволодіння педагогом основами комп’ютерної грамотності. · Відкриті заходи з використанням ІКТ. · Курси підвищення кваліфікації з питань ІКТ. |
«Знаю, але не можу!» Завдання: · Розширити можливості у сфері ІКТ. · Підняти рівень мотивації. |
Рівень ІКТ-компетентності – базовий, мотивації – низький. |
· Обговорення перспектив підвищення фахової кваліфікації при використанні ІКТ у роботі. · Складання індивідуального плану активізації використання ІКТ у між атестаційний період. · Навчання розроблення мультимедійних посібників. |
«Не знаю, хочу!» Завдання: · Ознайомити з основами комп’ютерної грамотності |
Рівень ІКТ-компетентності – нульовий, мотивації – високий. |
· Індивідуальні заняття, консультації, практикуми, спрямовані на оволодіння педагогом основами комп’ютерної грамотності. · Відкриті заходи з використанням ІКТ. · Курси підвищення кваліфікації з питань ІКТ. · Періодичне аналізування рівня ІКТ-компетентності з метою корекції подальшого навчання. |
«Знаю, використовую!» Завдання: · Удосконалювати рівень ІКТ-компетентності. · Створювати умови для ефективної самоосвіти. |
Рівень ІКТ-компетентності – базовий, мотивації – високий. |
· Участь у роботі творчої групи дошкільного закладу. · Публікація матеріалів на сайті і у педагогічних періодичних виданнях. · Обмін досвідом на конференціях, семінарах, присвячених використанню ІКТ-у професійної діяльності. |