Підготовчий етап · Вивчення рівня ІКТ_компетентності педагогів: - анкетування; - спостереження. |
Інформаційний етап · Опрацювання нормативних документів |
Організаційний етап · Пропонування та обговорення форм роботи. · Планування заходів щодо реалізації проекту. |
Етап реалізації проекту · Проведення майстер-класів, організація консультацій та семінарів-практикумів. · Організація навчання педагогів ІКТ у ЗНЗ та в ІППО |
Аналітичний етап. Рефлексія · Круглий стіл «Аналізування результатів та перспектив» |
Мета: надати допомогу та забезпечити методичний супровід освоєння та використання ІКТ педагогами у професійної діяльності. Основні завдання: · Підвищити професійний рівень педагогів шляхом реалізації безперервної освіти. · Сприяти зниженню психологічної напруги при освоєнні комп’ютерної техніки. · Активізувати використання ІКТ в освітньому процесі шляхом удосконалення відповідних навичок педагогів під час майстер-класів, консультацій, практикумів тощо. · Сприяти участі педагогів у міських конференціях, семінарах з проблем застосування ІКТ в освіті. · Створити У ЗНЗ інформаційний банк щодо використання ІКТ.
· |
Очікуванні результати: · Освоєння сучасних освітніх інформаційно-комунікаційних технологій. · Удосконалення професійної майстерності педагогів. · Створення у ЗНЗ інформаційного банку щодо використання ІКТ. |